אבידות ומציאות במוניות

נסעת במונית ואיבדת חפץ כמו מכשיר טלפון נייד או מצלמה? או שמצאת משהו ששייך לאחד הנוסעים שהיו יחד אתך על המונית? בעמוד זה ניתן לפרסם מודעות בנושא אבידות ומציאות במוניות.

אבידות

• אבד במונית בת״א מפתח פולקסוואגן. בלילה שבין שישי לשבת 5/12/15 בסביבות השעה 2:30 נסעתי במונית מדיזינגוף לכיכר רבין בת״א. נפל לי מהכיס במונית מפתח פולקסוואגן בודד. חשוב לי מאוד למצוא. תודה לעוזרים חן כהן. 050-9000765
  • ב-28 לנובמבר נסענו במונית מרחוב בן יהודה לרחוב יהודה הלוי וסוודר בצבע שחור מחברת Russo Puro נשאר במונית, הסוודר שייך לחברה טובה, ואשמח אם נהג המונית הנחמד שהסיע אותנו יצור קשר, תודה רבה. דוא"ל: mazulae@yahoo.com
  • ביום שישי ה-13 בנובמבר עלינו על מונית בדיזינגוף פינת זבוטינסקי ושכחנו שקית עם זוג נעליים שהכנתי בקורס עיצוב נעליים. הכנתם לקחה שבועות והן מאוד יקרות לליבי. אנא עזרו לי למצוא את הנהג ואת האבדה. תודה!
  • שלום, נסענו במוניות אתמול 5.11 מאלנבי לבן יהודה והשארנו תיק גב. אם מישהו מצא אשמח אם תצרו איתי קשר, 050-8991345 תודה!
  • בתאריך ה-3/9/2015 נסעתי במונית ספיישל מצומת גלילות לנתניה, ירדתי בתחנת שדרות בנימין ירושלים בסביבות השעה 00:40 ושכחתי לצערי את משקפי הראייה שלי במונית. אינני יודעת באיזו חברת מוניות מדובר, ניסיתי כבר להתקשר לכמה חברות ולא הייתה היענות. אשמח אם תצרו איתי קשר במידה ואתם מוצאים את המשקפיים שלי. תודה, דניאלה.
    דואר אלקטרוני: daniella.lmail@gmail.com
  • אתמול 1/9/15 בשעה אחת ועשרה עליתי על מונית שאספה אותי ועוד שלוש ידידות מרחוב שלמה לראה ברמת גן, לצערי הרב השארתי בתא מטען קורקינט יקר כולל מנעול ואין לי כרגע דרך לאתר את הנהג, מה גם שבינתיים אף אחד לא זוכר את חברת המוניות. אני אנסה לברר חברות שנוסעות בצירים האלה בהמשך. חברים, אני מבקש את עזרתכם כדי לאתר את הנהג ולהחזיר את הקורקינט הוא עלה לי המון כסף שאין לי כרגע, צירפתי תמונה להמחשה. אנחנו מדינה קטנה ואולי מפה לאוזן ובעזרת בשיתופים נוכל להגיע לנהג. הנהג היה נמוך וחבש כיפה.
    זה הטלפון שלי: 0506439300, המון תודה מראש.
  • הזמנתי נסיעה מתא לרמת גן והנייד שלי נפל במונית. אין לי שום טלפון אחר ואני במצוקה! אנא. צרו קשר בהקדם. דואר אלקטרוני: 7willow7@gmail.com
  • נשכחה חולצה סגולה אהובה ארוכה, עם כפתורי צדף במונית מקינג ג'ורג' / בן ציון למאיר בעל הנס, רמת גן ביום שישי ה- 7.8.15, הנסיעה הייתה בין השעות 19:00-19:30.
    בבקשה צרו קשר אם ראיתם חולצה העונה לתיאור! תודה 053-8316494
  • אבד טלפון נייד,אייפון 6 עם מגן שחור לבן בתא אחורי של המונית. אם נמצא האייפון נא להביא לכפר אז"ר הנחל 13 מוכנים לשלם על הנסיעה או לפחות להתקשר למספר זה: 03-6356631, תודה.
  • אתמול בתאריך 19/6/15 בשעה שתיים בלילה אבדו לי משקפי ראיה במונית שעצרה לי בתל אביב בן צבי בכביש של הבניין פנורמה. אנו צרו קשר למקרה שמצאתם את המשקפי ראיה שלי 052-7395003, תודה.
  • נשכח תיק במונית מרוקח 101 (אושן) לאוסישקין 90 תל אביב – נשכח תיק במונית בתאריך 17/6/2015 מאולם האירועים בגני תערוכה אושן לאוסישקין 90 תל אביב. תיק שחור עם עיתור נחשי, בתיק שעון של boss וכסף , נשמח שאם כן נמצא התיק הנהג ייצור קשר! תודה 0506825023
  • בתאריך 11.5.15 עלינו לנסיעה על מונית ללא הזמנה בטלפון מרח' ירמיהו פינת רח' עלי הכהן בירושלים לכיון רח' אהליאה 16 ירושלים. ירדנו בערך בין השעה 17:14 לבין 17:19, הנסיעה הייתה עם מונה והתשלום היה 17 שקלים חדשים  וכשירדנו שכחנו תיק בצבע כחול בהיר ובתוכו מחשב נייד עם עכבר אלחוטי. הטלפון שלנו הוא 050-4108002 jna.aa.aka@gmail.com
  • ביום ראשון 26.1.15 נסעתי במונית מרחוב בן גוריון ברמת גן לרחוב פתחיה (באזור כיתן סנטר). השארתי מעיל שחור של קנת קול במונית, תודה. דוא"ל ליצירת קשר – einat.shavit@gmail.com
  • ביום שלישי 17.3.15 בשעה 00:00 בלילה איבדתי עוד (כלי נגינה) בנרתיק שחור וקשיח בתא המטען במונית בנסיעה מגן הפעמון בירושלים לנחלאות. ליצירת קשר – yoyosorek24@gmail.com

פרסום אבידה או מציאה

אנא השאירו תגובה עם תיאור מלא של סוג האבידה, האזור בו האבידה הלכה לכם לאיבוד, ופרטי זיהוי נוספים הכוללים פרטים ליצירת קשר, הודעות רלוונטיות יפורסמו באתר לאחר אישור מערכת האתר.

שימו לב: על מנת שעמוד אבידות ומציאות זה יישאר מעודכן ורלוונטי עבור ציבור המאבדים והמוצאים במוניות בישראל, במידה וקיבלתם את האבידה שלכם חזרה או שמסרתם אותה בחזרה לבעליה, אנא הודיעו לנו כדי שנסיר את מודעתכם מעמוד זה.

בנוסף הנכם מוזמנים לשלוח הודעה לצוות האתר בדואר אלקטרוני על מנת שנודיע לכם במקרה שנקבל דיווח על כך שמישהו מצא את החפץ שאיבדתם.

אבידות ומציאות

חזרה לארגון מוניות ישראל.

81 תגובות “אבידות ומציאות במוניות

1. יהויריב שורק

איבדתי עוד (כלי נגינה) בנרתיק שחור וקשיח בתא המטען במונית. ביום שלישי ה17 במרץ בשעה 00:00 בלילה. בנסיעה מגן הפעמון בירושלים לנחלאות. אשמח ממש אם מישו יידע משו. תודה

1. חן

אתמול ב29/11/15 בסביבות השעה 18:00 השארתי שקית עם צעיף חולצה ומפתחות לאוטו במונית שעצרתי בקניון עזריאלי בתל אביב.
      ירדתי מהמונית כדי לקנות לנהגת אוכל כי היא לא יכלה לעצור וכשבאתי לחזור למונית המונית נעלמה ואיבדנו אחת את השניה.
      אשמח שתחזרו אליי אם ידוע לכם משהו או שהנהגת תחזור אליי אם היא במקרה רואה את ההודעה.
      cheniraz@gmail.com או 0526616366

בתודה מראש
      חן

2. יונתן פלשנברג

בלילה שבין 26 ל 27 לאפריל 2016 איבדתי קורקינט חשמלי צהוב-שחור בנסיעה למסעדת הבראסרי באבן גבירול בתל אביב. הכנסתי את הקורקינט המקופל לבגאז' של המונית ושכחתי אותו. זה כלי התחבורה העיקרי שלי, ואודה מאד מאד למי שיחזיר לי אותו או ימסור לי מידע עליו. תודה רבה! 052-8878885 או yonatan333@gmail.com

2. רחל

ביום רביעי 23/4/15 ערב העצמאות איבדתי תעודת זהות שבתוכה הייתה גם תעודת שחרור וכסף.
    עליתי על המונית מהתחנה המרכזית בתל אביב וירדתי במועדון בבנייני/מגדלי פנורמה.
    אשמח לקבל תשובה.

3. עידן בן נחום

היום (26 באפריל 2015) איבדתי תיק צד מעור (בצבע שחור) במונית שהסיעה אותי (בשעות הבוקר- בסביבות שעה 09:00) מאבן גבירול בת"א לרחוב הארבעה בת"א.
    טלפון ליצירת קשר: 052-8540053
    מייל: idanbn1@yahoo.com
    תודה,
    עידן

4. אליה

היום 23.5.2015 איבדתי תיק אפור המחובר לו כובע במונית שהסיעה אותי, בשעות אחר הצהריים 16:00 – 16:30
    נסעתי מכיכר דיזינגוף עד לוי אשכול.
    0527908700
    תודה רבה.

5. מיטל

אתמול 24/05/2015 עלינו על מונית מבן יהודה פינת נורדאו בתל אביב ונסענו לרא"ה 2 ברמת גן, שכחנו 2 תיקי ים בצבע בז' עם בגדים ומשחקים של הילדים.
    נא ליצור קשר -054-2450524 מיטל.

6. שמואל

אשתי וחברתה נסעה במונית מרחוב הרואה 30 רמת גן
    יום חמישי 28/5/2015 לנסיעה קצרה ברמת גן ושכחה מזוודה מלאה בגדים ובעיקר בדים היה תוית עם שם smart
    נהג מונית יקר נא צור קשר ל0548453550
    מי שיכול להפיץ בין הנהגים יבורך ויבוא על שכרו

7. ספיר חיניץ

היי אתמול (יום רביעי) 3.6.15 בסביבות השעה 14:00 בצהריים ברחוב אבן גבירול פינת שאול המלך(על יד לונדון מיניסטור) עליתי למונית לכיוון רמת גן ושכחתי את המשקפיי שמש שלי-רייבן שחורות עם עדשת פולארויד.אם מישהו מצא בבקשה ליצור קשר במייל
    ספיר-sapirhin@walla.com

8. צור לוי

ביום רביעי 17/6/18 שעה 09:15 יצאתי מקניון איילון ביציאה הסמוכה מקפה ארומה, למונית מזדמנת שעברה בחנייה של הקניון והורידה נוסעת. מרצדס לבנה וחדשה ממש, נהג בגילאי 40 עם שיער ארוך, ישבתי בספסל האחורי ונסעתי תחילה לשוק הסיטונאים ברחוב מנחם בגין (הנהג אמר לי שהוא מכיר את השוק מלפני המון שנים) וירדתי ברחוב מגדים. שכחתי במונית אייפון 4 לא חדשה, בתוך כיסוי שחור, יש לי שם מספרי טלפון ומסמכים שחשובים לי מאוד. מוכן לפצות את הנהג/המוצא הישר. אנא תצרו קשר עם טלפון 054-6559295. תודה.

9. סמאצ'או מלאש

שלום ביום שבת בתאריך 20/6/15 עליתי על מונית שירות מתחנה מרכזית בת"א לכיוון ראשון לציון התיישבתי במושב האחורי באמצע של המושב נפל לי הארנק בצבע חום קצת משופשף וקרוע והיו לי שם מלא כרטיסי אשראי וכרטיסי חברי מועדון ועוד כמה ניירות חשובים חוגר מילואים ורישיון נהיגה השמח לדעת אם מישהו מצא אותו כולי תקווה שיחזירו לי תארנק כמובן שהפצה את אותו אחד זה הטלפון שלי0533428092 תודה מראש

1. אמיל

חברים אתמול בין התאריך ה1 ל2.
      בין השעות 2-4 בבוקר נשקח במונית באזור תל אביב תיק יד שחור (נשי) יש שם מכשיר סללולרי אי פון ת.ז . אספנו מונית מרח השרון.

אתמול בין התאריך 1-2 בין השעות 2-4 בבוקר אספנו מונית מתל אביב רח השרון השארנו תיק (נשי) שחור עם מכשיר סלולרי אי פון ו ת.ז חברים בבקשה תחזרו למספר הזה 0503630188

10. מני

נשמח לעזרה
    052-4643911

11. לינדה שלום

ביום רביעי 5 לאוגוסט אחיין שלי עלה עם מס' בחורים למונית בקריות לכיוון רכסים ושכח שם תפילין( לנהג קראו אילן ) רקום על התפילין האותיות ש.א.י ליצירת קשר 0527605354 דחוף..

12. אהד

היום יום שני 10.8.15 בסביבות 10:30 עליתי על מונית מרצדס חדשה בתל אביב בפינת בן יהודה בן גוריון. הייתי עם ביתי בת ה-6 ששרה לנהג שירים מהכבש ה-16. איבדתי מפתח לרכב שכנראה נפל מהכיס. נהג המונית היה ממש חביב ודיבר על הנכדה שלו בת ה-7 ושיש לו תא מטען הידראולי. אני זוכר שעל דגלון המונית היה כתוב משהו עם ׳ראשל״צ׳
    אשמח מאוד להשבת המפתח!! אהד 050-7356679

13. אביטל חן

ביום רביעי ה12.8.15 בשעה 18:00 עליתי על מונית אקראית מרכבת ארלוזורב ת"א לרמת גן מרום נווה . שירדתי שכחתי את התיק גב שלי. התיק שחור והיה בו לפטופ בפנים. לצערי איני זוכרת את חברת המוניות. לא שם ולא קבלה. ידוע לי רק שהשלט של המונית היה בצבעים ירוק אדום. שהנהג ציין שהוא עומד הרבה בפקקים בת"א ומכיר את ר"ג. ושהיה לו באוטו מסך שבו היה רשום: "אתה מספר 2 ברמת גן" כלומר מיכשור שיש רק לחברת מוניות גדולה מאזור המרכז כנראה. אשמח לכל עזרה לאיתור הנהג או חברת המוניות .תודה רבה

14. קשת

ביום שישי ב3 לפנות בוקר (לילה שבין חמישי לשישי) נסענו במונית מרחוב המסגר בת״א לרחוב ההסתדרות בגבעתיים, נשארה מזוודה אפורה בגודל בינוני בתא המטען של המונית. כל המוצא אנא צרו קשר במספר 0528263463

15. פסח

נשכח נרתיק עם משקפיים במונית מספר 626 בתל אביב רחוב יגאל אלון בשעה 12:30 תאריך 20 באוגוסט.
    שם הנהג: דניאל כהן
    רישוי: 9242026
    אנא צרו קשר,
    054-7778009
    תודה,

16. מיכל גבעוני

אתמול בלילה, בסביבות 00:00, אני ובן זוגי נסענו במונית אקראית (ללא הזמנה ולא בגט טקסי) בתל אביב, מאבן גבירול פינת ארלוזורוב לרחוב ג'ורג' וייס (קמפוס ברושים). כנראה ששכחתי במושב האחורי תיק שק קטן, שחור עם דרקונים זהובים, פעמונים קטנים ושני שרוכים עם חרוזי פלסטיק ירוקים – היו בתוכו תעודת הזהות שלי, 2 ארנקי בד, רב קו, אם.פי.3 וטלפון סלולרי דור ישן, נוקיה עם מסך אפור. אנחנו לא יודעים איך קראו לנהג ובאיזו חברה הוא עובד (אם הוא לא עצמאי), רק זוכרים איך הוא נראה ושהוא היה ממש נחמד. יכול להיות שהוא לא שם לב שהתיק שם ושנוסע אחר לקח אותו… אני לא יודעת. ממש אודה לכל רמז!
    היו לי בתעודת הזהות כמה צילומים של בני משפחה שממש חשובים לי…
    אפשר להשיג אותי או את רוי אהובי ב0549250101.
    תודה רבה!

17. מיכל גבעוני

אתמול בלילה, בסביבות 00:00, 28.8.2015, אני ובן זוגי נסענו במונית אקראית (ללא הזמנה ולא בגט טקסי) בתל אביב, מאבן גבירול פינת ארלוזורוב לרחוב ג'ורג' וייס (קמפוס ברושים). כנראה ששכחתי במושב האחורי תיק שק קטן, שחור עם דרקונים זהובים, פעמונים קטנים ושני שרוכים עם חרוזי פלסטיק ירוקים – היו בתוכו תעודת הזהות שלי, 2 ארנקי בד, רב קו, אם.פי.3, שקית עם ביצת שייקר ופעמונים הודיים וטלפון סלולרי דור ישן, נוקיה עם מסך אפור. אנחנו לא יודעים איך קראו לנהג ובאיזו חברה הוא עובד (אם הוא לא עצמאי), רק זוכרים איך הוא נראה ושהוא היה ממש נחמד. יכול להיות שהוא לא שם לב שהתיק שם ושנוסע אחר לקח אותו… אני לא יודעת.
    הטלפון שלי לא זמין. ממש אודה לכל רמז!
    היו לי בתעודת הזהות כמה צילומים של בני משפחה שממש חשובים לי…
    אפשר להשיג אותי או את רוי אהובי ב0549250101.
    תודה רבה!

18. דניאלה

חזרתי אתמול הלילה מגלילות לנתניה בסביבות השעה 00:40 ושכחתי את משקפי הראייה שלי עם הנרתיק במונית בפיישל שלא ידועה לי שם החברת מוניות שלה. אשמח אם תצרו איתי קשר במידה ומצאתם את משקפי הראיה שלי. תודה daniella.lmail@gmail.com

19. דניאלה

היי, בלילה של ה3/9/2015 שלשום אבדתי משקפי ראיה עם הנרתיק במונית כשנסעתי מגלילות לנתניה וירדתי בשדרות בנימין/ירושלים. לצערי אני לא יודעת עם איזו חברת מוניות נסעתי, ניסיתי להתקשר לכמה חברות אך לא הייתה היענות. אודה לעזרתכם אם אתם מוצאים את משקפי הראיה שלי תצרו בבקשה קשר ב-0547744186

20. ניר שניידר

ביום שני, ה-22/9, בצהרי ערב יום כיפור עליתי בשעה 1405 על מונית שירות מתל-אביב ארלוזורוב לטבריה. ירדתי בצומת המוביל ושכחתי מזוודת גלגלים שחורה בגודל בינוני עם בגדים אישיים.
    היעד של המונית היה בטבריה, ולדעתי זו הייתה המונית האחרונה או אחת האחרונות לצפון לפני כניסת ערב יום כיפור.

אם יש לכם את הטלפון של המוקד של מוניות שירות תל אביב-טבריה אשמח לקבל. תודה

ואם מצאתם מזוודה שכזו, אנא צרו איתי קשר
    ניר : 0546-555-999

21. ילון אוחיון תיקון הפלאפון שצלצלתי ממנו הוא 0526784803

הזמנתי נסיעה בהפליקציה GetTaxi(שם הנהג הוא יעקוב )ביום שלישי 22/9/15 בסביבות השעה 11בבוקר מחיפה מרח מוריה 49 לרח מחניים אבל ירדתי בסוף בשד הנשיא ליד בנק מזרחי ושכחתי את והנייד שלי במונית Galaxy S4. אין לי שום טלפון אחר ואני במצוקה! אנא. צרו קשר בהקדם. דואר אלקטרוני: apocalipsetattoo@yahoo.com
    תיקון להודעה הזו הפלאפון שצלצלתי ממנו הוא 0526784803
    פלאפון לחזרה 0526871915 ויקי

22. ראובן

בתאריך ה-24/09/2015 נסעתי במונית מאזור פלורנטין בתל אביב לרמת גן דרך ארלוזורוב בסביבות השעה 21:30 ושכחתי לצערי את התיק שלי (שחור) רשום עליו the kooples. אינני יודע באיזו חברת מוניות מדובר, ניסיתי כבר להתקשר לכמה חברות ולא הייתה היענות. אשמח אם תצרו איתי קשר.
    054-700-7589

23. ראובן

שלום
    תפסתי מונית על דרך שלמה בתל אביב לרמת גן בתאריך 24.09.15 בסביבות השעה 21:30 ולצערי שכחתי בו תיק שחור רשום עליו ״The Kooples״ שבתוכו בגדים וחפצים אישיים
    אם מצאתם אותו תהיו איתי בקשר 0547007589
    תודה מראש

1. יעל גורן

שלום. היום 24.11 יום חמישי נסעתי במונית מאלנבי בית הכנסת הגדול לרמת גן, רחוב אלרואי. שכחתי במונית שקית סטימצקי עם 4 ספרים חדשים.
      אם תמצאו אשמח שתהיו בקשר 0558825310.
      תודה רבה ותבורכו…
      יעל

24. יעל

שלום,

נשכח במונית תיק הלו-קיטי של ילדה בת 8. התיק אינו מכיל דברים בעלי ערך הוא חשוב לילדה.
    הנסיעה בוצעה היום, יום רביעי, 30/09/15 בת"א מנחלת יצחק למסוף ארלוזורוב, בשעה 13:15-13:30.
    טלפון: 054-5601019

תודה מראש לנהג או לכל מוצא אחר

25. אלון רשף

בתאריך 29.9.15 אחר הצהריים לקחנו מונית מתחנת רכבת האוניברסיטה אל שכונת תל ברוך. השארנו במונית תיק גב שחור-אפור. על המונית היה רשום getaxi אך נראה שלא שייכת לחברה. 054-5616534

26. דורית

שלום רב,
    הבן החייל שלי איבד פלאפון במונית שאספה אותו בשד'ההסתדרות בחיפה בשישי לפנות בוקר.30.10
    אין לו מושג איזו חברת מוניות זו היתה.
    אנא עזרו לנו לאתר את הנהג ולשמח את החייל.
    תודה רבה
    054-9391871

27. דורית

בני החייל איבד פלאפון עם חומר אישי שלו. במונית מרצדס לבנה שאספה אותו מאזור לב המפרץ לנשר.ביום חמישי האחרון ב4.00 לפנות בוקר של שישי.
    אנא עיזרו לו למוצאו.
    0549391871

28. אליזבת פורן

איבדתי ארנק, ארוך בצבע ירוק, מאוחר בערב (01:15) בנובמבר 18. לקחתי מונית מפינת רחוב בוגרשוב ובן יהודה עם חברה. ירדתי בגבעתיים (קצנלסון והמעלות), וחברה המשיכה לרמת גן (אליאזר ועולי הגרדום).כמובן יש לי תעודות זהות חשובות בפנים. בבקשה תעזורו לי למצוא אותו: גמול מזומנים!!
    ליצירת קשר: 052-4870062
    מייל: ellieraeforan@gmail.com

29. פריד

אתמול שכחתי במונית תיק שחור של ניק וכל המסמכים שלי היו בפנים. לקחתי מונית מתחנת רכבת באשקלון הביתה. אני אשמח עם מישהו יכול לעזור, כי אני צריך לטוס השבוע. תודה! טלפון ליצירת קשר – 050-8580015

30. אורטל

ביום שישי 4.12 בשעה 17:30 לערך, עליתי על מונית בתחנת אוטובוס באורלוזורוב/שלמה המלך לכיוון פתח תקווה עם עוד 3 אנשים. עצרנו בז'בוטינסקי ברמת גן, ברחוב יצחק שדה, ברחוב וולפסון וקניון סירקין בפתח תקווה. איבדתי IPHONE דק, ללא כיסוי במושב האחורי. ליצירת קשר: ortaligreen@gmail.com. תודה למוצא הישר!

31. חן כהן

אבד במונית בת״א מפתח פולקסוואגן.
    נפל לי מהכיס במונית מפתח פולקסוואגן בודד.
    חשוב לי מאוד למצוא.
    תודה לעוזרים
    חן כהן
    050-9000765

32. אורטל

איבדתי IPOD TOUCH במונית. עליתי עליה בארלוזורוב/ שלמה המלך עם עוד 3 אנשים. עצרנו בז'בוטינסקי ברמת גן, רחוב יצחק שדה בפ"ת, רחוב וולפסון בפ"ת וקניון סירקין.
    בבקשה עיזרו למצוא את המכשיר, הוא יקר לי מאוד! ליצירת קשר: ortaligreen@gmail.com

33. אביה

ערב טוב וחג שמח,
    היום, ה8/12/2015, עליתי על מונית בתל אביב בפינה של בוגרשוב וסירקין. נסענו לאלנבי פינת גדרה ומשם לעזריאלי עם נהג מאוד נחמד הגר בלוד (שכונת גני אביב, אני מאמינה). שכחתי מעיל כחול כהה שאשמח לקבל חזרה. טלפון ליציאת קשר: 054-6269005. הרבה תודה מראש, אביה

34. אביחי בוני

שלום אני ועוד שלושה חברים שלי נסענו במונית ביום חמישי אחד (מצטער אני לא זוכר תאריך מדוייק) מפתח תקווה לראש העין. הוא אסף אותנו מאזור הקניון הגדול בילינסון והוריד אותנו בכניסה לראש העיו בפינה המתוקה. הפלאפון זה גלקסי 4 שחור בכיסוי שחור. מי שמוצא שיתקשר בבקשה למספר 039036849 תודה ויום טוב

35. ענבל

בתאריך 25.12 בשעה 16:40 עלינו אני ובן זוגי על מונית בבאר שבע מטיב טעם לרחוב ויצמן. שחכנו ברכב תיק שחור של מכללת סמי שמעון. לא ידוע לנו מאיזו תחנה הייתה המונית רק שסוג הרכב הוא סקודה ראפיו.
    0522693743

36. ציפי רז

ביום א' 3.1.16, שעה 15:45 בערך, עליתי על מונית בסביבות רחוב הדר יוסף בת"א ונסעתי לרח' משה סנה מס' 22.
    שכחתי במונית ארנק כסף קטן בצבע שחור ונרתיק בצבע אדום עם משקפי קריאה. ליד הנהג ישב נער צעיר (כנראה בנו).
    טלפונים ליצירת קשר: 03-5731458, 0546553218
    ציפי

37. לירון מנגד

ביום שישי 15.1 אבד בקו 51 (מונית שירות) לכיוון תחנה מרכזית ת"א
    אבד מכשיר טלפון מסוג סמסונג גלקאסי s3 השייך לי
    אתמול (יום לפני זה) הטלפון "הלך קפוט" ומאז לא הצלחתי לכבות להדליק,או משהו…
    בעקבות כך אי אפשר למצוא אותי באנשי הקשר או את ההורים וכו חוץ מזה,יש לי סיסמה…
    הדרך היחידה לזהות למי הוא שייך היא זה שאם פותחים את הכיסוי הרב קו חבוי שם ומאחורה יש את השם שלי…
    למרות שהוא יעני "הלך קפוט" אני עדיין צריך אותו כדי להחליף סים/לתקן
    לטלפון כיסוי שחור נפתח ומצויר עליו בעט כחול אך כמעט לא רואים
    מכיוון שהטלפון שלי אי שם במונית שירות בתחנה מרכזית (ירדתי בר"ג) אם מישהו מוצא אנא שלחו לי בדוא"ל lironas100@walla.co.il או שתתקרו למספר הזה:0504230298
    תודה לאיש המסורך שימצא את זה ויום מקסים (:

38. שרה

בשבת 16 בינואר 2016 בסביבות רבע לשש בערב ירדתי ממונית שהגעתי בה מנתב״ג לרח׳ י״ל פרץ בת״א. שכחתי במונית מעיל שחור ארוך מרופד. אני ממש מבואסת מזה. אנא עזרו לי אם תוכלו. nusarah67@yahoo.com

39. asher

שכחתי את התיק גב כחול Quicksilver במונית ב 31/01/2016-20h20 . עליתי בכיכר בית אלישבע במושבה הגרמנית וירד ברחוב הילל. בפנים נמצאים תפלין ודברים יקרים ליליבו .
    נא לשתף . אם יש לכם מידע נא ליצור קשר למספר 0534521822 תודה רבה

40. אמיר

היי, אבד מפתח בודד של רכב מאזדה עם שרוך צהוב. בקו שבין רחובות לראשון לציון.
    אשמח לתגובה אם מישהו מצא

41. אלה

בתאריך 17.3.16 בנסיעה במונית ממגדל משה אביב ברמת גן לאזור יגאל אלון בתל אביב,
    השארתי לפטופ בתוך מארז שחור קטן.
    יש שם חומר חשוב לעבודה שלי, אשמח שתצרו קשר מי שמצא.

42. רותי דנציג

עליתי על מונית בשד" רוטשילד פינת נחמני עם שלט של gettaxi .לא הזמנתי אותה באפליקציה . לכן אין לי פרטי הנהג. למעט שהמונית היתה של מרצדס. אבדתי את הארנק שלי שהכיל את כל המסמכים שלי . נסענו לקינג ג"ורג" וירדתי בפינת חשמונאים . אודה מאד לנהג או לנוסע שעלה למונית אחרי אם יתקשרו אלי.הנסיעה היתה אתמול בערב בין 19.15 ל19.30. הטל. שלי 0544491399 תודה רבה לאדם שימצא ויתקשר .

43. ana demina

אתמול 23.3 נשכח במונית תיק. אין פרטים מזהים של הנהג. בשעה סביבות חצות לקחנו מונית מקינג ג'ור' פינת שד' בן ציון לכיוון כיכר רבין וירדנו באינשטיין, הכל התל אביב. התיק מובחן מאוד, אי אפשר לא לזהות, עם הדפס של ציור של ואן גוך "ליל הכוכבים". בתוך התיק היה ארנק עם פרטים מזהים.
    נייד שלי 0526449801

44. מאיר קפלן

אתמול, 11.4.16בשעה 18.00 לערך, עצרתי מונית ברחוב ארלוזורוב פינת רחוב הלסינקי בתל אביב, ונסעתי לשדרות רוטשילד פינת רחוב בר-אילן. שכחתי על המושב האחורי משקפי ראייה מולטיפוקל יקרים בנרתיק חום בצורת קופסה מלבנית. מובן שהמשקפיים מותאמים לי בלמיוחד ואין להם ערך לכל אחד אחר. הנהג היה גבר נחמד, שסיפר לי, בין השאר, כי הוא חובב אופנועים מושבע, ואף סיפר על חבר אופנוען גם הוא, שנפגע קשות כשנדרס על ידי אופניים חשמליים דווקא בשעה שהלך ברחוב ברגל… אם מישהו מצא את המשקפיים החשובים לי כל כך, אודה לו מאד אם יודיע לי לטל. 054-4343555 ויבוא על שכרו!

45. עדן ברהנו

ביום ראשון ב10.4.2016בשעה 12:40 בערך עצרתי מונית בתחנה של מקיף ז באר שבע רציתי להגיע למרפאות חוץ סורוקה
    בלי לשים לב שחכתי משקפי ראייה עגולות קצת ומסגרת חומה
    אם מישהו מצא אותן תתקשרו למספר 0528659128
    תודה!

46. יותם גואטה

שלום,
    עליתי אתמול בשעה 3 בבוקר על מונית (29.4.16) בתל אביב ברחוב הרצל. שכחתי במונית מזוודת טרולי קטנה אדומה ועוד שקית בד קטנה אפורה שתיהן מכילות תקליטים. באוטו היו אורות לד כחולים ולנהג היתה לקות בדיבור.
    מי שמכיר אשמח מאוד אם תיצרו איתי קשר:
    yotamguta@hotmail.com

47. מאיה מייזלר

שלום, ביום רביעי ה- 4.5 נפלו לי משקפי שמש במונית. עליתי על המונית מרחוב בני בנימין 29 בהרצליה וירדתי ברחוב חבצלת השרון 36. המשקפי שמש מנומרות מקדימה ופרחוניות מבפנים.
    החברה היא גוצ׳י. אנא עיזרו לי אם תוכלו.
    אם יש בידכם מידע התקשרו בבקשה למספר 0527731716
    עמכם התודה
    מאיה

1. יוסי

ביום שישי15.7.16 נישכחה שקית של א.ל.מ בפגש היו בה פאוץ עם כסף מכונת גילח בשמים חדשים הנהג היה ממוצא אתיופי הוא אסף את הסבתא שלי ב6 וחצי בבוקר מהמיפעל טבע באשדוד לקרן היסוד מבקשים את עזרתכם אנשים טובים טל 0506707103

48. מעין

איבדנו במונית שירות מהרצליה לצפון שקית אפורה ובתוכה שני זוגות נעלי ספורט , אודה ממש לעזרה מעין 050-6793864

49. רפאל בן שושן

שלום,
    איבדתי ביום ראשון 29/06/16 מזוודה במונית שהסיעה אותי מהנמל תל אביב עד לה גארדיה בסביבות 4 בבוקר. המונית היה רכב מסוג מרצדס. אשמח מאוד אם תוכלו לעזור. תודה. רפאל 0547896653
    Raphaelbensoussan92@gmail.com

50. שון וולמר

בתאריך הארבעה ביוני שכחתי במונית שירות קו 4 באלנבי בסביבות השעה 14:00 זוג משקפי שמש בעלות מסגרת חומה. המשקפיים נשכחו במושב בצד של הנהג מונית.
    אימייל sean.wolmer@gmail.com

51. שחר מישאלי

שלום ,
    ביום ד בשעה 4 בערך לקחתי מונית עם עוד 2 חברות ושכחתי במונית ארנק קטן שחור של דיזל עם כסף בפנים זה ממש חשוב לי ויקר אשמח מאוד אם תמצאו אותו 0525212691

52. רוני

שלום רב,איבדתי אייפון 6 פלוס,במונית בעיר רחובות בשעה 1-1 וחצי בלילה,הנסיעה הייתה מפארק המדע לרחוב דרך אצ"ל.
    ממש דחוף.

53. אורן דבוש

איבדתי את הת.ז שלי במונית שירות קו 16 מתחנה מרכזית לכיוון דרך הטייסים בתל אביב בשעה 5 וחצי בערך עד 6 וחצי ..
    צריך אתזה דחוף
    להתקשר אליי
    0526789260

54. תומר נתניאל

איבדתי את הארנק שלי במונית בתל אביב מאזור מוזיאון הפלמ"ח ומרכז רבין לחניון רידינג בסביבות השעה 17:30 ביום ד'. ארנק של גולף בצבע שחור עם כסף ודברים חשובים ממש דחוף! מספר הטלפון שלי: 0526197777

55. זיו

נסענו במונית מכיכר ציון לארמון הנציב בירושלים ב12 לאוגוסט ב00:00 ובמונית וואן גדולה נשכח תיק חום קטן.
    בתיק יש ארנק עם תעודת זהות על שם הדר הרני ובגדים.

במידה ומצאתם הדר-052-6278768

56. חן לדאני

שכחתי מזוודה במונית בתאריך 21.8 בשעה 13:15 היא אספה אותי מפנימיית מבואות ים והורידה אותי בקניון השרון נתניה ממש חשוב לי למצוא את המזוודה אם מישהו ראה או מצא תתקשרו אליי (חן לדאני) 0526772890

57. יורם תומר

שלחתי לכם את ההודעה הבאה ולא קיבלתי תשובה. אם אין בידידכם אפשרות לאתר את האבידה אנא הודיעו לי בדוא"ל תודה יורם תומר
    נסעתי במונית מרחוב שאול המלך לרחוב קדש-ברנע 9 במעוז-אביב במונית שאינני יודע פרטים עליה (נהג מספר וכו') מדיבור שלו בנייד הבנתי שהוא גר ברמת-השרון ומחפש קונה לדירה גדולה.
    שכחתי במושב האחורי תיק ציור ירוק גדול.

טלפון 0502747758 036479061

אודה לכם אם תיאתרו את הנהג ותודיעו לי איך אוכל לקבל את האובדן יורם

58. הילה יוגב

אתמול בלילה 29/8/16 בסביבות 12:30 נסעתי עם חברה במונית מתחנת הרכבת תל אביב מרכז סבידור לכייון צפון תל אביב רחוב קהילת לודז' וכנראה נפל לי שם הטלפון כשבאתי לשלם לנהג
    הטלפון הוא אייפון 5s לבן עם כיסוי ורוד אפור ויש בפנים רבקו
    מאוד חשוב לי למצוא אותו אני מאוד מודה לכל העוזרים
    אפשר ליצור קשר במספר 0502081838
    או במייל הזה yogev.hila1@gmail.com
    תודה מראש!!!

59. אלון

אבד תיק לפטופ בצד ירוק/חום עם הלפטופ בפנים בלילה של ה15 לספטמבר במונית אקראית בתל אביב שנסעה מרוטשילד לכיון כיכר המדינה.
    אם מישהו מצא או ראה אשמך אם תתקשרו 054-3185018
    תודה מראש!

60. דניאל קיודו

אבד לי ארנק במונית שירות מי תל אביב לנתניה עליתי על המונחת ביום שישי היתי על מדי מגב יש בארנק תעודת שוטר ירדתי בנתניה עליתי על המונית בצומת כפר שמריהו זה היתה מונית שירות של מרכז
    הפלאפון שלי 0532343544

61. שימי

מפרסם בשביל חבר
    חיל חרדי נשוי ששכח את התפילין במונית בנסיעה במוצאי שבת ה17 לספטמבר מבניני האומה לקרית יובל
    054596888

62. אלכסנדא אמרי

אבד ארנק במונית בתאריך 2/9/16 בלילה בן השעות 23:00 לבין השעות 00:00 נסע מרחוב יד לבנים לרחוב הפועל בתוך ארנק (תעודת שוטר כרטיס אשראי ו50 ש"ח)
    אזור: חיפה
    מספר טלפון: 052909493

1. אלכסנדר אמרי

אזור: חיפה
      מספר טלפון: 0529406493

63. יניב

שלום ביום שישי בשעה שבין 4-5 עליתי על מונית שירות מטירת הכרמל לחיפה ואבד לי פלאפון מסוג LG G5 כסוף אם מגן לבן אשר מכיל מידע רפואי ואישי רב,כל המוצא או שמע שמישהו מצא מכשיר דומה אני מבקש ליצור קשר במספר
    053-530-5769 תודה לעוזרים

64. מארק

איבדתי שקית עם מצלמה ספר וקופסה של שוקולדים במונית בירושלים. המונית מתאריך 4.11.16 יום שישי. נסענו מתחננ מרכזית בירושלים לגולומב בקרית יובל. היו עוד נוסעים למרים החשמונאית. צור איתי קשר.
    0542266776

65. נועם ליטבק

שלום,
    לפני כשבוע נסעתי בקו שירות 5 מהסנטר לדיזנגוף ארלוזורוב. שכחתי שם שקית בה ספר מקצועי אנטומיה ומעיל עור שחור.
    ספר זה יקר מאוד וקשה להשגה ומעיל בעל ערך רב..
    בבקשה אם נמצא ליצור איתי קשר
    0504043043

66. מיכל ביטון

ביום שישי בשעה 12:45 ברחוב קינג ג'ורג' תל אביב נהג מונית חביב לקח אותי עם ארבעת ילדיי הקטנטנים ואישה נוספת לביתנו ברחוב ברנר. שכחנו במונית שקית בד לבנה ובתוכה שני מעילים-סגול ושחור ושני תיקי פרווה בצורת מפלצות בצבע תכלת וירוק. אודה מאוד לנהג האדיב אם יצור קשר במספר 0509199539
    מיכל ביטון

67. אמנון ברנזון

אולי מצאתם, לפני חודשיים בערך [בין תחילת אוקטובר לסופו בערך. אולי מאוחר יותר…].
    נסע אמנון ברנזון במונית בת'א. איננו יודע של איזו חברה.
    ושכח בה אלבום תמונות יקר לו כי הוא מלא זיכרונות מכל הקריירה שלו ואין לו עותקים לצערו.
    כל המוצא או מי ששמע על אלבום כזה מתבקש לפנות לפלפ. 0505464469.
    אם אין תשובה נא להשאיר הודעה עם מס' טלפון ויבוא על הברכה.
    תודה, בשם אמנון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>